Bestuur

Bestuur en organisatie

In april 2015 is de Stichting Goede Doelen Week Deurne opgericht. De stichting heeft als doel om jaarlijks een gezamenlijke collecte in Deurne te organiseren voor de deelnemende landelijke goede doelen, allen in het bezit van een CBF-keurmerk.

Aan de Stichting Goede Doelen Week Deurne is per 1 januari 2019 de ANBI-status verleend.
Hierdoor is het mogelijk om uw gift aan de Goede Doelen Week Deurne af te trekken in uw aangifte inkomstenbelasting. Meer weten? Kijk op de website van de Belastingdienst of download het formulier met uitleg. ( RSIN Kenmerk 8550.69.120 )

Het dagelijks bestuur bestaat uit:
• Voorzitter: Mirjam van den Bogaert-van Waterschoot
• Secretaris: Frans Venner
• Penningmeester: Theo Naus

Binnen de Stichting Goede Doelen Week is ook een organisatiecomité actief. De leden hiervan vertegenwoordigen de deelnemende goede doelen en coördineren de collecte in de wijken Centrum/Vlier Noord-Zuid,  Deurne West, Heiakker/Provinciewijk, Koolhof, St. Jozef, Walsberg en Zeilberg.

Contact

Hebt u vragen? Neem dan graag contact met ons op.

Stichting Goede Doelen Week Deurne
E-mail: goededoelenweekdeurne@gmail.com
Secretariaat: Beukenstraat 52, 5753 GC Deurne

(Lees hier het beleidsplan van Stichting Goede Doelen Week Deurne)

(Publicatieplicht fondswervende instellingen)